måndag 12 januari 2009

Jag överlevde de första timmarna.

Sedan klockan 09.20 imorse är jag registrerad på hälsohögskolan i Jönköping. Det känns bra. :)
Vi fick lite information av diverse människor, sen drog jag hem eftersom jag inte är intresserad av att springa på insparksgrejer. Sådant lockar inte direkt när man har familj.

Dock är jag redan lite bekymrad över praktiken. Vi måste göra den i Jönköpings län, och det innebär att jag kan hamna i Eksjö eller Värnamo. Det är långt dit. Och framförallt kommer jag inte ha lätt att ta mig dit kollektivt. Jag får helt enkelt försöka att inte tänka på det, och ta det när det kommer, om ett år. Nu ska jag klara det första året.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis vännen!!! Om BARA 3 år så står du där som färdig SSK :D. Detta kommer du att fixa lätt och jag är övertygad om att praktiken kommer att lösa sig på nåt vettigt sätt.

Anonym sa...

jajamen! det är 6 mil mellan eksjö och jänköping, och 7 mil mellan värnamo och jänköping. Och 10 mil mellan värnamo och eksjö tror jag!

bor du nånstans av de ställena?

kram!

Anonym sa...

Hoppas det går bra för dig nu att plugga och det är rätt, stressa inte upp dig för något som ska ske så långt fram, allt ordnar sig!
Kram Neta och pussa gullet från mig.