tisdag 20 januari 2009

Ny dag. Nya tag.

Idag har jag sen föreläsning. Eller sen och sen. 13-16. Många tycker nog det är superskönt med sovmorgon och att börja senare, men inte jag. Jag föredrar att gå på morgonen för att ha eftermiddagen ledig. Jag är mer effektiv på eftermiddagen, så ska jag läsa på egen hand passar det mig bättre.
Alfons ska lämnas 10.45 på dagis, och mitt tåg går 11.15 tror jag. Jag kommer vara på skolan vid 12.30 ungefär, och jag ska faktiskt försöka lokalisera mig lite innan föreläsningen börjar. Dock känner jag mig så jäkla dum när jag springer runt där som en yr höna. Jag kan villigt erkänna att det var mycket lättare att hitta på Högskolan för lärande och kommunikation. Den var mindre och mer logisk. Sen tycker jag det är urdumt att det inte finns någon karta över lokalerna.

Nu ska jag skriva ut papper och fixa frukost!

0 kommentarer: