torsdag 22 januari 2009

Remind me list!

Jag behöver göra en "Att göra" lista känner jag. Jag har mycket att komma ihåg, mycket planering att göra och framförallt att planera tiden. Nu är jag ju inte ledig, när jag är hemma från skolan längre. Det är lite ovant, men jag kommer nog vänja mig. Och jag älskar ju att göra listor så varför inte?
Det första jag ska göra på måndag i alla fall, det är att få fixat min namnändring. Jag har fortfarande inte fått något inbetalningskort för kåravgiften, och jag misstänker att det har med mitt namn att göra.

Istället för att åka till biblioteket på förmiddagen så åkte vi till badhuset med Alfons. Han badade och lekte i två timmar, och efteråt stenslocknade han i bilen. Vi har varit hos Tobias moster och lånat bilen inför imorgon.

Imorgon åker vi till ikea en sväng. På eftermiddagen måste jag läsa. Så är det bara.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade inte de böckerna du sökte men på kurslitteratur.se och på blocket finns mängder av kurslitteratur, jag har fått tag på nästan alla jag ska ha till mina kurser.
Lycka till,kolla gärna vårt campus bibliotek också för jag kan köpa och skicka till dig om du hittar något.
Kram