söndag 11 januari 2009

Jag börjar bli redo

Väskan är packad med det viktigaste. Antagningspapper, körkortet, anteckningsblock, almanacka, plånbok och frukt för att hålla blodsockret på en jämn nivå. Det känns verkligen som första skoldagen, alltså när man började ettan. Tänk att man har gått igenom detta så himla många gånger, men ändå inte känner sig redo mentalt. Att man ändå är nervös.
Om en stund ska jag försöka sova, vore ju en fördel att få några timmars sömn.

Håll en tumme för mig imorgon när jag tar steget ut i studievärlden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra för dig imorgon och innan du vet ordet av så är registreringen gjord och du är påväg hem. Men jag ska hålla båda tummarna för dig imorgon och jag önskar dig all lycka :)

Anonym sa...

Klart jag håller tummen ;)