söndag 11 januari 2009

Söndag kväll

Alfons har lagt sig, inte somnat. Tobias har åkt till jobbet. Jag har satt mig framför datorn och slagit igång satc på dvd:n. Tur att det finns satc på dvd, så jag slipper känna av nervositeten inför imorgon. Är lugnare idag än tidigare dagar, men jag kommer nog vara rejält nervös imorgon. Och är det en känsla jag ogillar, så är det nervositet. Jag vet ju att det kommer gå bra, men ändå.

Blir till att gå upp tidigt imorgon. Alfons ska lämnas på dagis 07.20, mitt tåg går 07.45, så det gäller att allt fungerar vid lämningen. Bara för att det har fungerat tidigare, så krånglar det säkert imorgon, enda dagen det inte får krångla.

Vad ska jag ha på mig? Det om något är viktigt imorgon.

1 kommentarer:

Anonym sa...

oooja! och det är inte bara en gång per dag man möter på det.. ;)