torsdag 8 januari 2009

Things to do

Har lite att fixa inför måndag, och även veckan efter. Måste köpa ett tågkort, boka böcker på bibblan och ringa till csn och höra varför vi inte får lån för vecka 3. Kursstarten är visserligen inte förrän vecka 4, men samtidigt så är det obligatorisk inskrivning den 12e, alltså vecka 3.
Tänkte att jag skulle ta tag i det idag. Om jag känner för det.
Idag är jag extremt omotiverad till att göra något, imorse var jag jättetrött så jag och Alfons blev lite sena till dagis. Jag hade tänkt att jag skulle tränat när jag lämnade honom, men jag åkte hem istället. Någon gång under dagen ska jag försöka komma iväg, antingen innan jag hämtar honom eller när Tobias kommit hem. Ikväll åker jag absolut inte, då är det så himla mycket folk så har man möjlighet att åka tidigare så bör man verkligen göra det. Fast jag är nojjig, jag gillar verkligen inte att träna ensam. Jag måste jobba på det.

Förresten så skickade jag ett mail till cdon igår och fick svar bara en liten stund senare. Det verkar ha haft effekt för igår kväll skickades mitt minneskort. Har jag tur ligger det i postfacket idag, annars imorgon. Vore verkligen skönt att ha musik på vägen till skolan på måndag, då kanske jag inte är lika nervös.

Ute snöar det som bara den, och precis nu upptäckte jag att jag har två mattor på balkongen som jag glömde igår. Jaja, det är väl bara att stoppa in dom i tvättmaskinen.

0 kommentarer: