onsdag 9 juli 2008

080709

Idag är det tre år sedan jag och Tobias blev tillsammans. Tänk vad tiden går fort?!
Snart, om bara 3 dagar är vi man och hustru! :)

Idag skiner solen på Häle gård! Dock ser det ut att bli sämre väder i eftermiddag, men men.
I natt har jag kunnat sova iaf och det var skönt, dock ville Alfons gå upp redan 06 så det blev inte mer än runt 5 timmar.

Lars-Göran opererades i natt och vad vi hört imorse så mår han bra och ska komma hem idag. Operationen blev mindre än den jag har erfarenhet av så det verkar lovande att han kommer kunna vara med på lördag. Dock ska han inte anstränga sig så vi andra får jobba på som bara den fram tills lördag.

Igår kväll gjorde mamma en test-nagel på mig. Blev så bra!!! Till skillnad från alla B-naglar man köper på "kicks" osv så blev dessa riktigt bra. Mamma har ju jobbat med att göra naglar med glasfiber så jag spar en himla massa pengar på att hon gör det. Ikväll ska hon troligtvis göra resten.

Igår beställde vi även blommor. Blev beslutat till röda rosor. Även om vårat tema är ljusblått och brunt, så är röda blommor det som kommer passa bäst. På lördag runt 10 tiden ska dom hämtas och sen binder mamma. Vi ska köpa en bukett med billiga rosor idag eller imorgon och provbinda. Kommer bli supersnyggt!

Nu är alla ute utom jag, jag ska sätta igång med klippning. Har skjutit på det i sisådär 4 veckor och nu börjar det verkligen bli hög tid att sätta igång!

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Grattis på 3 års dagen då :D