tisdag 15 juli 2008

Jag vill gifta mig igen!!!

Känner mig som en tjurig unge, jag vill gifta mig igen! Jag vill gifta mig utan all nervositet, så jag kommer ihåg den underbara dagen då vi blev man och hustru. Tur att det finns bilder att titta på. Trots att jag är negativ över mig själv och hittar fel på varje bild, så är dom ett minne.
Tur jag har en ring på fingret som jag kan pilla på för att påminna mig om att bröllopet var verklighet.

Linda har varit här och hållt mig sällskap. Nu funderar jag faktiskt på att slänga på en ljudbok och lägga mig i sängen. Saknar min man som bara den! Måste han jobba natt?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh=) Jag längar fortfarande efter den stora dagen, men jag tror jag förstår dig=) Grattis till bröllopet förresten!!!

Gin/Ginny sa...

Jag vill också se bilder!! ;-)

Och ni får väl förnya era löften med jämna mellanrum :-D