måndag 21 juli 2008

Gjort ärenden!

Vi tog en promenad upp till stan tillsammans med Linda förut. Va inne på Tre Guldsmeder och beställde rätt storlek på ringen som jag fick av Tobias i morgongåva. På fredag finns den att hämta. :) Gick även in på en klockaffär och bad dem om hjälp för att förlänga armbandet på min klocka. Fick lämna den där i en timme och sedan var det fixat. Utan kostnad dessutom. Sånt gillar jag!
Svängde in på KappAhl och köpte en piketröja som jag kikat på ett tag. Nu är det stopp på mitt klädkonto igen. Det enda nu som behövs i början av hösten är ett par nya jeans. Hittade ett par riktigt snygga på Lindex, men 400 kändes lite väl saftigt. Ska se om de finns på nätet dock för jag fick en rabattkupong på 100kr om man handlade på nätet, då kan det vara ett helt ok pris.

Alfons och jag var hemma vid 14-tiden. Jättevarmt ute så det första vi gjorde var att återställa vätskebalansen och byta till svalare kläder. Sen satte vi oss i soffan och mös i nästan en timme. Nu ska vi slänga i oss lite mellis, sen tror jag faktiskt att vi ska gå ut till lekparken.

0 kommentarer: