torsdag 31 juli 2008

Galet trött

Jag och Alfons kom hem från födelsedagsfirandet hos svärmor vid 19.30, 5 minuter senare sov ungen lungt och stilla i sin säng.
Jag hamnade i soffan, och härifrån har jag inte kommit. Är helt galet trött och ska strax lägga mig, ska bara bränna ut en skiva först. Eventuellt tar jag med mig datorn in och ser på ett avsnitt av One Tree Hill. :)

Dagen har varit under kontroll. Träningen gick över förväntan och det är skönt att börja komma tillbaka i rutinen igen. Hos svärmor var det trevligt som vanligt, men Alfons blev lite ledsen när Tobias var tvungen att åka till jobbet.

Jag fick bra nyheter idag! Jag har blivit ledig i helgen, och troligtvis med betalt! Sånt gillas. Ska kolla upp det imorgon för säkerhetsskull.

Sov gott vänner.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Inte tokigt. Tänk om det kunde vara så jämt! :)