lördag 5 juli 2008

Barnledig och städning

Egentligen så borde vi inte städa när vi är barnlediga, men vi får allt ta det sista. Golven framförallt! Om inte vädret håller i sig så blir det ju att vi är i lägenheten, och då kan det vara en fördel om det är någorlunda städat!

Vi lämnade en lite besviken och ledsen Alfons hos farmor vid 10.30 tiden. Kändes lite jobbigt, men vi behöver det, och han behöver det. Sen hämtade vi upp Linda och åkte ner på stan. Jag köpte en jeansklänning jag ska ha ikväll och ett skärp. Va skönt det är att ha gått ner i vikt och kunna ha vilka kläder man känner för!
Sen tog vi en fika innan vi åkte iväg och köpte sista sidenbandet till blommorna.
Nu har vi droppat av Linda, som jag ska åka och hämta igen om inte allt för länge. Hon ska hjälpa mig lite med sminkningen så jag vet hur jag ska göra nästa helg.

Sista helgen som ogift. Helt otroligt! Och jag ska ha sååå roligt med min blivande man och våra vänner ikväll. Hoppas ni andra får en lika bra kväll. Hörs imorgon!

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Du har blivit utmanad i min blogg! :)

http://vaniljlatte.blogspot.com/2008/07/utmanad.html

Creative Lounge sa...

Tävlingsdax hos oss igen! :)

Måste bara berömma dig för din fina bloggdesign.. Jättesnyggt

Mvh Evelina Robins Garderob