torsdag 10 juli 2008

Idag

Idag har dom lovat strålande solsken över Tjörn, men icke. En jävla massa moln över Tjörn är vad jag ser. Men men, bara det är fint väder på lördag, så spelar det ingen roll idag.
Jag och mamma satt uppe länge igår och gjorde klart mina naglar. Har kvar nu att måla dom och sätta på någon dekoration.
Klippte en massa dukar igår, kommer bli jättebra! Har ca 10 kvar att göra idag, men det kommer gå fort.

Idag ska jag göra ansiktsbehandling. Kan villigt erkänna att det ska bli skönt. Ska bli bra att få reda på lite mer om min hudtyp tror jag, för den är varierande.
Sen även att få lämna gården en stund ska också bli skönt. Alfons är på sitt mesta trotshumör och mormor är lite sur. Mamma är på bra humör dock och det är skönt att någon är det. :)

Ha en trevlig dag!

0 kommentarer: