torsdag 31 juli 2008

Torsdag!

På schemat för torsdagen står träning och firande av svärmor.
Väntar på att Tobias ska vakna så jag kan åka iväg till gymmet. Tränar ensam, men det är skönt det också. Man har tid på sig att rensa huvudet och för första gången på länge så bryr jag mig inte om de andra som är där.

Känner mig fortfarande besviken och förd bakom ljuset. Idag mer än tidigare. Tyvärr så är jag, jag och jag kan inte förmå mig att berätta för personerna att jag känner så. Jag kommer helt enkelt sluta mig i mig själv ett tag, inte umgås med någon utanför familjen om det inte handlar om Alfons. Då offrar jag mig själv, så som alla föräldrar gör.
Det skönaste med allt, det är att jag har Tobias stöd. Det väger upp allt!

Trevlig torsdag

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Vad skönt att få komma iväg och träna.. skulle behöva det jag med.

Tråkigt att du känner så.. vet ju inte vad det handlar om, men hoppas det löser sig.. *kram*

Anonym sa...

åh vad duktigt att träna! det var evigheter sen jag tränade sist, borde verkligen ta tag i det!

angående muggarna så vet jag inte alls var man kan få tag på dom! Tyvärr =(

kram!