tisdag 15 juli 2008

Jag vill ha semester igen!

Vill ha mera semester. Det va inte alls roligt för en halvtimme sedan när Tobias åkte till jobbet. Enda fördelen är att det är höstväder ute, så man tänker inte direkt på att det fortfarande är sommar.

Alfons har somnat så jag får roa mig själv hela kvällen tills läggdags. Tur att det är Big Shots på tv ikväll så jag har något att göra.
Jag ska dessutom kolla resor. Vi ska spara ihop till en resa som vi ska åka på i slutet av nästa sommar har vi tänkt.

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

jodå, han kommer hem imorgon bitti, och han har lovat mig ett långt bad med tillhörande nackmassage sen. :) OM jag nu inte somnar innan, och Al är vaken till sent igen.. för då lär jag ju inte få bada själv i alla fall. Inte så avslappnande att bada med 17 badfiskar direkt.. :)

kram och god natt..