torsdag 3 juli 2008

Värsta utlandsvärmen

Vem behöver åka utomlands för sol och värme när vi har närmare 30 grader här?
Däremot skulle jag kunna tänka mig en resa enbart för att slappna av. Slippa tvätt, disk, matlagning och städ. Så skönt det vore!

Har varit nere och lämnat in min timrapport och pratat med chefen. Lagat lunch och stoppat Alfons i säng. Han sover bättre inne, därför är vi sällan på promenad efter lunch. Lite tråkigt, men men. Jag har slappat en stund i soffan och Tobias är iväg och klipper sig. Jag ska sätta mig och göra klart servettringarna och sedan försöka ge mig på att skriva ut vigselprogrammen. Antagligen behöver vi iväg och köpa patron till skrivaren, så det är bäst att börja idag. Ifall det blir en avstickare till Skövde ikväll eller imorgon.

Hoppas ni har lika varmt och soligt som vi!

0 kommentarer: