söndag 6 juli 2008

Utmanad av Vaniljlatte!

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:
1. Packa alla saker som ska med till Tjörn.
2. Röja undan de sista resterna från festen och städa golven.
3. Slappa i soffan.
4. Försöka hålla nerverna i schack.
5. Sova!

Vad gjorde du för tio år sedan?
För 10 år sedan var jag 13 år och bodde hemma hos mamma. Sommarlov! Innehöll inte så mycket mer än sola, bada, diverse semesterresor.

Ställen jag bott på:
Föddes i Lidköping, flyttade efter någon månad till Järpås, vidare till Kvänum, Hudene, Herrljunga och nu till sist - Falköping.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Betala av studielån, billån, mammas studielån, och deras huslån.
2. Spara pengar till oss och Alfons.
3. Ge mamma och mormor några miljoner.
4. Köpa tomt och bygga hus.
5. Starta eget företag.

Jag utmanar i min tur Majan, Matchukgirl, Kohlmann, Evelina,
Regler:- Svara på alla frågor.- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har antagit utmaningen ;)

Anonym sa...

haha jag har fått den här utmaningen ett par gånger nu, kanske borde göra den? är ju inte så mkt för sånt där =)

börjar det bli nervöst inför bröllopet 0)?

kram!