söndag 20 juli 2008

Inte på humör

Har inte varit på humör för att blogga. Känner mig fortfarande väldigt låg sedan i torsdags och fredags. Som det känns nu så känner jag för att anta mammas erbjudande och bygga ett hus i närheten av dom. Tror faktiskt att jag skulle trivas riktigt bra på Tjörn, och det är ju en perfekt miljö för Alfons att växa upp. Men min man och jag delar inte riktigt samma åsikt angående det.

Igår tog vi en tur till Jönköping. En sväng på IKEA där vi handlade spegel, badrumshylla, matta till Alfons och två hyllor till vardagsrummet. Sprang igenom KappAhl och Lindex och fick tag i lite nya kläder till hela familjen. Rea är bra! Alfons blev mest glad för sin låda med Duplo som han fick. :)
Jag köpte även en minneskortsläsare, så nu kommer det komma ut mycket mer bilder.
Har dock fortfarande inte fått bilderna från bröllopet på grund av lite osämja. Men så fort mammas sambo kommer hem från Italien ska jag be dom skicka över bilder så ni får se.

0 kommentarer: