onsdag 30 juli 2008

Onsdag

Redag onsdag. Känner att veckorna springer förbi nu och att det snart kommer vara inskolning och att jag börjar på praktiken på KSS. Blandade känslor inför allt, men jag ska verkligen gå in i det med en öppen och postiv inställning.

Idag har jag och Alfons varit ute och gått långpromenad som avslutades i lekparken. Köpte en cykelhjälm till honom som invigdes av Tobias och Alfons på eftermiddagen med en cykeltur. Alfons hade haft jätteroligt!
Tobias monterade min cykel idag, så nu ska bara däcken pumpas och sen kan vi ut och cykla hela familjen.

Alfons har precis somnat, själv i sin säng! Det har bara hänt två gånger! Börjar det bli så att han börjar övergå till det så blir jag överlycklig! Vi har försökt ta tag i det flera gånger, men det slutar alltid med att jag ger upp eftersom jag är ensam så mycket på kvällarna.

Om en stund kommer Robert hit och håller mig sällskap så jag ska röja ihop leksaker och papper som Alfons roat sig med.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Tack hjärtat! Roligt att du gillade det!

Mvh Little Peaché