onsdag 16 juli 2008

Godmorgon

Har sovit väldigt lite i natt. Låg och lyssnade på en ljudbok fram tills klockan var runt 00.30, men sen vred och vände jag på mig en bra stund. Precis när jag somnat vaknar Alfons, in och ger nappen, lägger mig i sängen, in igen och ger nappen, osv. Sådär höll jag på tills klockan var 03.15 då jag gav honom en flaska välling och stoppade om honom i våran säng. Sen sov han tills runt 06.30 då vi gick upp. Men känner mig ändå på bra humör.

Vi har en lång och ensam dag framför oss. Tobias ligger och sover, ska väckas vid 12.30 för att bege sig till jobbet igen klockan 14. Jag tänkte att vi om en liten stund ska försöka ta en sväng till en lekpark, var länge sedan vi var i lekparken. I eftermiddag hoppas jag på att vi får träffa Linnea och att hon och Alfons kan leka, även det var länge sedan.

Grannen var dock nere nyss, vi fick ta hennes tvättid idag eftersom vi hade så mycket. Gratulerade även till bröllopet. Gulliga grannar vi har.

0 kommentarer: