fredag 25 juli 2008

Fruktansvärd ryggvärk!

Vaknade i morse av en extrem värk i ryggen. Förstår inte vad jag gjort! Antagligen tränat för dåligt det senaste.

Det positiva med dagen är att solen lyser och det redan är 25 grader varmt ute. Efterlängtat! Vi håller dock på och tvättar, så vi kommer väl hålla oss i närheten av hemmet under dagen.
Har precis betalat alla räkningar och det känns verkligen skönt. Ska ta en ibumetin för ryggen och sen en dusch innan vi ska iväg ner på stan och grejer. Ska hämta min ring som bör ha kommit, och skriva under papper på kontoret så jag får ge mediciner på söndag. 11.30 ska vi vara på bvc och väga Alfons. Spännande!

Tråkigt dock är att mitt efternamn inte har gått igenom hos skatteverket ännu, så fortfarande snart 2 veckor efter bröllopet heter jag Rixman, inte Johansson. Men det kommer väl.

0 kommentarer: