lördag 26 juli 2008

Crusing

Idag är det crusing i Falköping. Och med tanke på vädret kommer troligtvis hela Falköping befinna sig på ströget ikväll/i natt. Vi ska som sagt ut en sväng och kika och prata med folk.

Innan dess ska jag dock ner till stan och kolla om jag kan få tag i tröjan jag hittade igår.
Vi ska väl tvätta färdigt också, sen får vi se om vi hittar på något under dagen.

Hopplösa unge dock, Tobias har ju jobbat i natt och när jag satte mig här satt Alfons i soffan och kikade i en bok. Helt plötsligt var det oroväckande tyst och jag gick för att leta. Då har han lyckats öppna dörren till sitt sovrum och vårat sovrum och gått in och väckt sin pappa. Eftersom vårat sovrum ligger innanför Alfons rum så stänger jag alltid till båda rummen så inte Tobias störs av oss. Tur för Alfons att Tobias ändå ville gå upp nu.

Ha en skön dag!

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

hihi.. åke gata upp å gate ner och bare glaner.. :D

Anonym sa...

Hihi vilken busunge som väcker pappa sin =)
hoppas ni får en bra lördag tillsammans!
kram