fredag 25 juli 2008

Kläder i mängder





Kanske inte i mängder, men en hel del är vad jag har beställt från H&M idag. Tyckte det var likabra innan det mesta tog slut.

Blusen kommer vara riktigt snygg tillsammans med min nya kjol, tror jag iaf. Och den grå tröjan är perfekt för Tobias. Jeansen är naturligtvis till Alfons. :) Och den andra tröjan till mig. Sen beställde jag en hel hög med andra kläder också, men ska jag visa allt på bild så tar bilderna aldrig slut.
Tobias har börjat jobba och Alfons fick somna tidigt idag. Han behöver verkligen en natt med 12 timmar sömn. Jag ska ha egentid ikväll. Måla naglarna, raka benen, plocka ögonbryn, lägga ansiktsmask och se på One Tree Hill som jag har på datorn. Det blir nog en jättebra kväll!
Hoppas ni andra har möjlighet att njuta av kvällsolen!


1 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kläder ni har beställt =) hoppas ni får de roligt imon på crusingen. Själv ska jag på möhippa imon och festa hela natten lång imon *hahaha* hoppas att allt är bra med er. Kram