söndag 6 juli 2008

Jag mår som jag förtjänar!

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar. Det är först nu som jag börjar vakna till liv känner jag. Bättre sent än aldrig.

Gårdagen var jättetrevlig! Vi hann grilla innan det började regna och vi fick förflytta oss in. Mycket prat om bröllopet, barn och livet i allmänhet. Men det är så trevligt. Vid 23.30 drog vi oss neråt till Plantis, dock blev väl det mindre lyckat då Tobias såg till att bli utslängd. Men sånt händer. Vi gick hemmåt runt 01 och Tobias lagade mat åt mig som hade glömt bort att jag knappt druckigt alkohol på 2½ år och därför drack på tok för mycket. Somnade sedan gott.

Imorse mådde jag riktigt dåligt. Låg i soffan fram tills 16 tiden då vi hade fått i oss pizza och åkte iväg för att hämta Alfons. Allt hade gått bra för honom hos farmor men han blev glad när vi kom. :)

Idag har vi insett att vi åker imorgon. Har dock inte blivit packat och varken filtar eller dukar är färdiga. Jag får ta med det ner till mamma och ordna med det där. Pratade med henne idag och nu har dom fått tag i både stolar och bord så nu slipper jag bekymra mig för det under veckan.
Om en vecka är jag nygift.
Ett jäkla tjat om det, men jag väntar och längtar!

Jag ska återgå till soffan för att se klart en film, sen blir det nog till att sova tidigt om jag ska hinna packa osv innan vi åker till Skövde imorgon.

0 kommentarer: