torsdag 3 juli 2008

Ska jag ha det såhär i 9 dagar till?

Igår kväll kom nervositeten som ett brev på posten. Jösses, ska jag alltså gå runt och vara nervös i 9 dagar till? Det är ju inte mänskligt.
Eller så beror det bara på paniken jag fick, när jag insåg att jag har massor att göra. På lördag och söndag kommer inget bli gjort eftersom vi är barnlediga. På måndag måste vi packa det sista innan vi beger oss till Skövde för att sedan åka vidare. Alltså har jag idag och imorgon på mig att göra klart allt.
Jag kommer helt enkelt få trotsa det fina vädret och ta mig själv i kragen.
Tråkigt för Tobias och Alfons som får ut på äventyr helt själva.

Imorgon måste vi dessutom åka och handla det sista. Även skicka Tobias till frisören och klippa sig. Hopplöst att man ska behöva påminna honom om det, innan hans eget bröllop. :)

Har sovit gott i natt ändå. Huvudsaken är det, att jag fortfarande sover.

Nu ska vi snart ner till stan, eller jag iaf, för att lämna in min timrapport.

0 kommentarer: