fredag 25 juli 2008

Sängen ropar

Nu börjar sängen ropa på mig, det är bara att inse faktum. Alfons vaknar troligtvis senast kl 06. En jobbig situation då jag inte är det minsta trött, vilket är konstigt med tanke på att jag var uppe med honom imorse också klockan 06. Men det kanske kommer när jag lägger mig?

Jag har iaf hunnit med ansiktsbehandling, plocka ögonbryn, raka benen, måla naglar. Så nu börjar jag känna mig tipptopp!
Har även fått inse att allvaret måste börja snart. Ordning på matvanor och träning igen. Dags att skärpa sig.

Nu ska jag dock springa ner till tvättstugan och hänga upp en tröja samt starta en maskin som Tobias får hänga när han kommer hem.

Gör eran röst hörd, även om jag ibland inte svarar, så är det för er jag skriver, till stor del.
Sov gott vänner!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ropen skalla: Malins blogg åt oss ALLA!!! ;)