fredag 4 juli 2008

Det blir inte som man tänkt sig

Nej, gårdagen blev inte riktigt som planerat. Började med att skriva ut vigselprogrammen, och naturligtvis är patronen i skrivaren slut! Skickade ner Tobias och Alfons till stan för att leta efter en ny patron, vilket inte fanns. Jag själv satt ute på balkongen och var stöttepelare till en vän som behövde prata. Hur mycket jag än har att göra, så går mina vänner först. Dom är viktiga, och det är dom som alltid kommer finnas där för mig, så då ställer jag upp.
T och A kom hem först vid 18 tiden, A skulle sova, vilket jag fixade. Satte mig sedan och ringde upp alla som ringde när jag hade besök. Tog 1½ timme innan jag pratat färdigt med alla. Sen var klockan närmare 21 och jag var tvungen att fixa servettringarna.
Orkade inte göra klart riktigt, utan la mig ganska tidigt. Har 8 ringar kvar att limma idag, men det största jobbet är klart så det går fort.

Tobias står i duschen, med Alfons som sällskap. Jag ska strax hoppa in, sen ska vi åka till Skövde och köpa en ny patron på Elgiganten. Ska även passa på att köpa drickabackar och lite mat i Skövde, när vi ändå är där. Och det är bäst att passa på att åka på morgonen, innan det blir jättevarmt! I eftermiddag har jag tänkt att försöka hinna med en fika med Maria och Måns.
Sen blir det full köra här hemma under kvällen.

Imorgon är vi barnlediga! Ska bli både roligt och jätteskönt!

Trevlig fredag!

0 kommentarer: