tisdag 29 juli 2008

En bra födelsedag!

Idag fyller min älskade make 23 år!

Trots att det är hans födelsedag och att han borde ha fått en sovmorgon, så tog han Alfons i morse så jag fick sova längre. Gick upp strax före 8 eftersom jag tänkte åka iväg och träna. Åt frukost tillsammans med pojkarna och åkte sedan iväg till Nautilus. Så skönt! Fattar inte varför jag slarvat med träningen, men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig.


När jag kom hem igen så hade pojkarna plockat in tvätten och var ute och spelade fotboll. Tobias ville åka iväg till Skövde vilket jag tyckte var en bra idé då vi behövde få tag i födelsedagspresent till svärmor som fyller år på torsdag, samt prata med Siba om min mobiltelefon igen.


I Skövde fick vi tag på en present till Angela och gick vidare till Siba med min telefon. Jag var måttligt irriterad då detta var tredje gången jag har fel på den. Tyckte att det fick räcka nu då jag bara haft den i 6 månader och dessutom fått den utbytt två gånger redan. Som tur va så höll dom med mig på Siba och jag fick en helt ny modell. Telefonen jag tänkt köpa tidigare med som jag inte hade tålamod att vänta på. En SonyEricsson W890. Nu hoppas jag att denna ska fungera bättre!

Efter trippen till Siba käkade vi lunch på Max, naturligtvis fick födelsedags"barnet" välja. :)


Tobias ville sen in på Biltema för att kika på nya fälgar till bilen. Dock slutade det med att vi kom ut med varsinn cykel och en sadel till Alfons. Vilket var ett riktigt bra köp! Vi behöver båda fungerande cyklar och absolut en sadel till Alfons nu när han börjar på dagis om två veckor på andra sidan av stan. Imorgon ska jag och Alfons åka och köpa en hjälm till honom så kanske vi hinner provcykla.


Tobias hade gått till jobbet och Alfons har somnat. Jag ska bara ha en lugn kväll och flytta över musik till telefonen, igen. Det är det tråkiga med nya telefoner.

1 kommentarer:

Cissi sa...

Hejsan. Ramlade in här av en slump. Såg att du nämnde Skövde. Bor du i närheten? Jag bor nämligen i Skövde! Hur gammal är din lillkille?? Söt var han i alal fall!