lördag 5 juli 2008

Snart är vi barnlediga!

Efter frukost vid 9 ska vi åka ner och lämna Alfons hos farmor. Han ser verkligen fram emot det, och vet om att han ska vara hos farmor hela dagen idag, sova där inatt och sen kommer vi och hämtar honom imorgon. Det är skönt att han börjar bli så medveten.

Solen lyser, det är redan 20 grader varmt och klarblå himmel. Vilket perfekt väder!

När vi lämnat Alfons ska vi hem och röja lite, sen ska jag ta med mig Linda till shape för att inhandla det sista sidenbandet till bröllopet. Vi kommer troligtvis ta en fika, för att sedan röja varandras garderober i hopp om att finna något att ha på sig ikväll.

Vid 18-tiden kommer övriga kompisgänget och jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll!

Om en vecka är jag troligtvis så nervös att jag har varit uppe sedan kl 05, men idag känner jag mig fruktansvärt lugn. Jag ser fram emot nästa lördag, men samtidigt ser jag fram emot veckan vi har framför oss. Besök hos frissan, ansiktsbehandling, naglar, pyssel. I just can´t wait!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni fick en trevlig kväll :)