söndag 10 augusti 2008

Det finns en nackdel

Men barn. Alla dessa leksaker som ska plockas i ordning på kvällarna. Vilken tur dock att fördelen överväger nackdelen!

Vi har haft en bra dag trots regnet. Linnea blev glad för sina presenter. Alfons sov dock bara 30 minuter mitt på dagen och har hållt igång som en tok hela eftermiddagen. Varit lite småelak och provocerat Linnea, detta hoppas jag att vi får bukt på under dagis.
Han somnade som tur var tidigt ikväll, 18.30.

Om en stund dyker Linda upp igen, ska bli skönt att få lite kvalitetstid. Blev inte mycket pratat under dagen då barnen röjt såpass.

Imorgon är sista lediga dagen för mig och Alfons. Sen börjar dagis på tisdag. Kommer bli så spännande, känner mig verkligen nyfiken på fröknar, barn, föräldrar och lokaler. Måste erkänna att ha ett dagisbarn får mig dock att känna mig gammal.

Ha en trevlig kväll!

0 kommentarer: