måndag 4 augusti 2008

Varsågod Vaniljlatte!

Fick en kommentar från vaniljlatte om att jag är dålig att hålla mitt löfte om bilder, och ja, det kan jag hålla med om. Men nu har jag tagit kort på det jag tänkt visa er ett bra tag, så nu kan jag ladda upp bilder i flera inlägg!

Här nedan ser ni mina morgongåvor från Tobias. Klockan sitter på varje dag, och ringen när jag vill känna mig fin. :)


Namnhalsband och trasselhjärta som min moster har gjort. Jag har knappt inte ett smycke från någon annan än henne, hennes smycken är tidlösa och välgjorda! Tänk om denna gåva kunde sprida sig i släkten? Om du är nyfiken på hennes övriga smycken så kolla [HÄR]. Ska förresten höra med henne om hon inte vill sponsra en tävling. Så håll utkik!



2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Åh vilka vackra saker! men.. var är muffinsarna då :P *retas*

Anonym sa...

vilken reklam!!
Kram från designern