söndag 3 augusti 2008

En slö söndag

Idag är en riktigt slö söndag. Fick sovmorgon idag, vilket var riktigt skönt! Har troligtvis sovit nästan 12 timmar i natt eftersom jag gick och la mig redan runt 22 igår.

Har bakat massor idag! Har bara provat nya recept och det är så kul. Blev chokladmuffins, jordgubbsmuffins och havrekakor. Ska ta bilder sen. Och smaka ska vi göra efter middagen som jag snart måste sätta igång med.

Igår åt vi tacos när Alfons somnat och såg på Horton hears a who. En riktigt bra och rolig barnfilm där budskapet är riktigt bra.

Inatt jobbar Tobias igen och jag ska nog se film på tv när Alfons somnat. Har för mig att det ska vara ett verklighetsbaserat drama på trean. Har jag tur kanske jag får fikasällskap av någon ikväll.

Dags att göra kyckling i ugnen!

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

hmm. bilder och bilder.. jag väntar fortfarande på att få se bild på halsbandet som du skrev att du skulle lägga upp ;P