onsdag 6 augusti 2008

En smart grej!

Jag har genom Tumadre hittat en riktigt smart sida. Ni vet, det cirkulerar ju många sidor med gratisprylar, sådant som man får när man samlar poäng osv. Oftast tar ju detta riktigt lång tid och mycket tid från din sida. Nu har jag hittat en så mycket bättre sida! Det enda du behöver göra är att bli medlem och värva vänner så får du saker!
Och ja, det är sant!

Jag tycker absolut att du ska bli medlem, kolla [här]!

Om inte annat så är det ju värt ett försök, eller hur? Du kan bland annat få extern hårddisk, tv-serier på dvd, soadastremer, kamera... osv. Kika in!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Man får inte glömma att samla 1 poäng för att räknas som en riktig medlem, annars kommer man ingenvart med värvningarna.

vi får se om jag lyckas få min efterängtade digitalkamera genom dem ananrs:P