söndag 10 augusti 2008

Liseberg

Igår spenderades hela dagen på Liseberg. Har nog aldrig sett Alfons så lycklig som när han fick åka karuseller! Han hade så roligt, men fick tyvärr ett utbrott varenda gång vi var tvugna att stiga ur. Men hur förklarar man för en 17 månaders att andra barn måste få åka också?

Det tråkiga med dagen var att jag hade kameran med mig, men minneskortet låg hemma. Och mobilen låg kvar i bilen så det blev tyvärr inga kort. :(

Hela dagen var bra förutom att Alfons hade svårt att sova där, så han var riktigt gnällig och trött frammåt eftermiddagen. Jag bar på honom och efter en stund somnade han som tur var. Sen hade vi en relativt glad och pigg Alfons med oss hem i bilen.

Idag regnar det, men det gör absolut inget. Vi ska ha en lugn dag, förhoppningsvis tillsammans med Linda och Linnea som vi inte träffat på evigheter.

Nu vill Alfons läsa bok så jag ska dra mig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Liseberg är så kul :-D Jag och Amanda ska försöka ta oss dit nu i slutet av Augusti. Men det beror väl lite på vädret.