tisdag 5 augusti 2008

Ytterligare en regnig dag

Regn idag också, men inte lika ihållande och blåsigt. Vi tog en tur ner till kontoret på morgonen och lämnade in min timrapport, sen till affären. På vägen därifrån konstaterade jag och Alfons att vi skulle våldgästa hans farmor. Sagt och gjort. Där blev vi i två timmar och när vi kom hem somnade Alfons omedelbart.

Jag ska skriva klart mina jäkla APU-mål och när Tobias vaknar ska jag träna. Lika bra att passa på, de närmaste två dagarna har jag inte möjlighet att komma iväg så varesig jag känner för det eller inte så är det lika bra att få det överstökat idag.

Resten av dagen vet jag inte vad som händer, någon som har ett förslag?

Och du Robert, det finns chokladmuffins i frysen så det är bara att komma när du känner för en. :)

0 kommentarer: