onsdag 20 augusti 2008

En ny favorit!

Idag kom det ett paket på posten, innehållandes min nya favorit! En underbar grovstickad kofta från HM. Ljuvlig, underbar! Jag kommer bo i den under hösten och vintern, jag lovar!

Alfons har somnat och jag funderar på planerna inför kvällen. Tror att det blir en riktigt lugn kväll, med pyssel och kort. Köpte ett album idag till våra bröllopsfoton osv. Ska börja lite smått med det.

Fick inte tag i gardiner dock. Hittade ett par jättesnygga på Hemtex, men jag tyckte allt att 399:- var lite väl dyrt för två panellängder. Jag som dessutom behöver fyra!
Men jag hittade en fin duk till vardagsrumsbordet. Sånt höjer mysstämningen tycker jag!

Och nu när det börjar bli mörkare på kvällen så kan man äntligen börja tända ljus. Hösten är underbar!

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Här i stan har de 70% rea i hela butiken tror jag det är.. så har ni vägarna förbi kan ni ju kika! :)

(hade jag inte jobbat och haft mer pengar hade jag erbjudit mig att åka ner och köpa dem och skicka dem åt dig.. )