torsdag 21 augusti 2008

Farligt vatten

Jag har verkligen gett mig in på farligt vatten. Vattnet omnämns vanligtvis till Ben & Jerry´s. Herregud vilken smakupplevelse! Samtidigt som den är otroligt god, så är den väldigt mättande och det krävdes inte mer än någon matsked förrän jag fick nog. Till och med Tobias fastnade för denna, och han är inget fan av chockladglass.


Tobias har åkt till jobbet. Skönt att han inte började förrän 22 idag.
Jag har varit frusen och trött, så jag ska strax ta en dusch och sen ta och lägga mig och läsa.
Känner att nervositeten börjar komma inför praktiken, inte själva praktiken kanske, men att hitta dit och komma i tid. Jag kommer från en familj där passa tid är något av de svåraste uppgifterna vi kan anta oss.
Skönt dock att de på praktiken vet om att jag har dagisbarn och förhoppningsvis har förståelse för att det kan ta tid på morgonen och sen att jag har 45 minuter körtid innan jag är på sjukhuset. Skönt också att det bara är fem veckor. Sen hoppas jag verkligen att jag har ett jobb...
Godnatt och sov gott vänner!

0 kommentarer: