torsdag 7 augusti 2008

Fördomsfull? Jag?

Vi har fått en ny granne i förra veckan, han har dock inte börjat flytta in förrän idag. Och hitills har allt varit lugnt, han har hållt på och målat/tapetserat om osv. Kändes som en bra människa.
Men, kalla mig fördomsfull, han är verkligen 22 år gammal. Hur mycket fester kommer det inte att vara här? Och det värsta jag vet, oavsett om jag har barn eller ej, är att bo i samma hus med någon som har fester. Okej, en fest då och då, det kan jag köpa. Men inte mer!

Vilken tur vi har ändå att vi bor där vi gör, för det finns fler här i huset som är emot fester, det finns fler med barn, vilket känns skönt.
Men det är ändå vi som har hans vardagsrum vägg i vägg med vårat sovrum.

Någon som har sisådär 2 miljoner över så vi kan köpa oss ett eget hus istället?

0 kommentarer: