onsdag 20 augusti 2008

Gårdagskvällen

Blev en lugn kväll. Jag satt här vid datorn en stund och sen förflyttade jag mig till soffan där jag satte in massa kort i Alfons album. När Tobias kom hem från jobbet såg jag lite på SATC och sen gick jag och la mig.

Idag har vi återigen varit på dagis. Allt gick bra även idag. Imorgon ska han vara ensam under lunchen men det lär nog gå bra, han blev ledsen idag eftersom de andra barnen skulle äta när vi åkte hem.
Tobias är iväg och försöker laga våran pyspunka som kommer på sämsta tillfälle. På måndag börjar jag ju pendla till Skövde och kommer då behöva en fungerande bil. Jag hoppas han får ordning på det.

Om en stund ska jag iväg till skolan. Mindre upplyftande. Men idag har jag i alla fall fått schemat från APU-platsen och det verkar helt okej. Känns faktiskt skönt att inte gå heltid. Om nu skolan går med på att jag inte gör heltid vill säga.
Efter skolan ska vi ner till stan en sväng, jag vill ha nya gardiner till vardagsrummet och ett album till våra bröllopsbilder så det ska jag försöke fixa. Köpa blöjor är även ett måste inför dagen!

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Vad duktig du är att sätta in bilder i album! jag har inte ens ett album att sätta in kort i.. :S