tisdag 12 augusti 2008

Förresten!

Jag fick goda nyheter på posten igår.



För första gången i hela mitt snart 24-åriga liv så har CSN gjort en god gärning för mig. Helt otippat fick jag ett brev om att återbetalningen av mitt lån har blivit nedsänkt. Detta på grund av att jag sökt lån 10 veckor nu under hösten. Är inte detta helt otroligt? Från att ha haft en återbetalning på ca 4000:- så hamnade den på strax över 700:-. Har CSN fått empati i sin statliga byggnad tro? Eller vad gör dom?



Nu har jag skickat in uppdateringen av min APU-mål. Känns gott. Har även hunnit lägga till lite mer på beställningen på HM. Ett regnställ till pluttskrutt. Och så plockade jag bort några kläder till mig som kändes onödiga just nu. De kan allt vänta. Alfons är viktigare.



Strax är det Big Shots och Handledningsboken får följa med mig till soffan.

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Hmm.. låter skumt! Kan CSN verkligen göra nåt bra? Jag skulle dubbelkolla med dem ändå! haha. Vaddå cynisk? :P