onsdag 27 augusti 2008

Vård av sjukt barn

Idag är jag hemma med Alfons. Han mådde inte bra imorse. Hade varit vaken halva natten och skrikit, spänd mage och lite feber. Tråkigt dock att jag fick stanna hemma, hade behövt vara på praktiken. Men men. Om det blir mer gånger får Tobias stanna hemma.
Han har fortfarande utslag, Alfons alltså. Så idag ska vi till BVC och kolla upp vad det kan vara. BVC-sköterskan trodde höstblåsor och då får han inte vara på dagis eftersom det smittar.

Blev lite nedstämd när jag kollade min mail, två jobb jag sökt har jag inte ens blivit kallad på intervju. Känns verkligen tråkigt! Jag måste snart sätta mig och börja ringa runt. Jag vill så gärna ha ett jobb!!!

Ska snart ta och göra oss i ordning. Måste gå till BVC idag eftersom Tobias tog bilen imorse. Surt dock att det hällregnar ute...

0 kommentarer: