fredag 8 augusti 2008

Hur smart är jag på en skala?

Jag har verkligen suttit och bränt ut en film som vi redan sett. Så typiskt mig!

Alfons har nyss somnat och Tobias är och tankar bilen inför morgondagen.

Tänkte jag skulle göra detta som jag hittade hos evelina.

Namn/blogg: Malin, fast lattemamman inom bloggvärlden.
Födelsedag: 3 oktober 1984
Födelseort: Lidköping
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg: Naturlig färg är näsintill råttfärgat (usch), gör därför ljusa slingor.
Syskon: 3 halvsyskon
Mina intressen: Alfons och övriga familj, inredning, shopping, resa, läsa, musik, film, träna.
Roligaste skolämnet : Tycker om det mesta, men just nu ligger Sjukvård och Handledning högt på listan.
Djur jag tycker om: Hundar, skulle vilja ha massor! Samt katter och hästar, är dock allergisk mot hö så hästar kan jag inte ha längre.
Godaste mat jag vet: Mamma lagar höjdarmat, men annars mycket asiatiskt och wook.
Favorit godis: Fazer mariannechoklad är en höjdare, annars lösgodis med ganska blandat.
Bästa bok jag läst: Gömda, Asyl och Mias hemlighet är väldigt bra böcker som fastnar i minnet.
Bästa musikgrupp/artist: Takida går varmt just nu, men annars slukar jag det mesta. Winnerbäck går alltid hem.
Bästa låt: Curly Sue - Takida
Bästa film: Beck-filmerna är höjdare!
Favoritpogram på tv: Sjukhusserier - Greys Anatomy, Cityakuten, Barnmorskorna, Sjuhuset. Men även - Desperate Housewives, Big Shots, OC, One Tree Hill.
Person jag beundrar: Min mamma som genomfört allt hon någonsin drömt om.
Jag gillar bäst: Att vakna av en mysig Alfons som klappar mig på kinden - då blir dagen riktigt bra!
Jag avskyr mest: Att se mina nära och kära må dåligt.
Kille/tjej jag vill ha chans på: Vilken tur jag funnit the man of my dreams så jag inte behöver fundera på detta.
Min högsta önskan: Att leva ett långt och lyckligt liv, få många barn och ge dom det bästa liv någon kan erbjuda.
Vad jag helst vill bli: Barnmorska är en stor dröm. Eller sjuksköterska över huvudtaget.

Vore roligt om ni ville svara på dessa frågor, så jag får lära känna mina läsare lite mer.

1 kommentarer:

Anonym sa...

hihi vad roligt att du ville göra listan =)
hoppas du får en jättebra helg!
kram