torsdag 12 juni 2008

Back home!

Sedan en halvtimme tillbaka är vi hemma igen och Alfons ligger i vagnen på balkongen och sover. SKÖNT! Jag hoppas han sover minst en timme till.
Jag sitter och väntar på att dagistanten på kommunen ska komma tillbaka så jag får tag i henne. Imorgon måste vi lämna in våra papper och innan dess måste jag vet hur vi ska fylla i inkomst och tjotahejti!
Mycket doningar och papper när man har barn!

Va trevligt ute hos Maria, och jag är imponerad av henne som fixar två småbarn. Inte bara henne för den delen, alla som har småbarn tätt.
Gosade lite med Måns och längtar efter en egen liten, men det får allt vänta. Först ska jag ha jobb!

Mitt paket från Oriflame hade kommit idag, så nu kan jag smörja in magen och hoppas den drar ihop sig lite iaf.

Dags att ringa igen!

0 kommentarer: