torsdag 5 juni 2008

Studenter!

Idag firar vi studenterna i Falköping. Kan tänka mig att det är väldigt skön känsla bland alla Falköpings 3:or nu. Dom sitter på skolan och bara väntar på friheten. Själv så minns man sin egen studentdag för 4 år sedan. Hjälp va fort tiden går!

Idag vaknade Alfons kl 05, och jag likaså eftersom jag va tvungen att hinna duscha innan Tobias stack till jobbet. Va ingen idé att försöka få Alfons att somna om, såg att det aldrig skulle funka när Tobias gick upp. Så vi gick upp, men vid 6.30 gick vi och la oss igen. Tog nog ca 30 min innan han somnade, men sen sov vi tills 9.30! Jätteskönt! Nu känner jag mig betydligt mer utvilad och redo att ta mig an dagens äventyr.
Somnade riktigt jävla sent igår, kom hem från Linda vid 01. Skulle dit efter Greys för att hämta en kofta jag ska ha idag. Och vi blev sittandes på balkongen och pratade i tre timmar. Men det är alltid trevligt.

Nu ska jag strax byta blöja på Alfons och sen ge honom frukost. Kan tänka mig att ungen är riktigt hungrig. Just nu dansar han dock till Takidas nya skiva. :)

0 kommentarer: