måndag 9 juni 2008

Va kul det är med kommentarer!

Visst är det roligt att få en massa kommentarer. :) Tack alla ni söta.

Har nyligen kommit hem från skolan, blev inte så blodigt allvarligt som jag trodde, men det känns skönt att ha det bakom sig! Har fått reda på att min praktik börjar v.35 och jag kommer vara på IVA och postop på KSS. Jättenöjd!
När jag kom hem så fanns ett brev från kommunen ang Alfons dagisplats. Ska skicka in inkomst och schema. Schema är jättesvårt för oss, Tobias har ju inget fast schema på sin avdelning, och jag vet inte hur mina praktiktider kommer se ut. Tänkte jag ska ringa och höra med dom när deras lunch är slut.

Sedan blir det iväg till gymmet. Usch, har inte varit där på snart två veckor! Måste skärpa mig. Men idag följer Tobias med och då blir det lite roligare.
Nu ska tvätt hängas!

0 kommentarer: