söndag 29 juni 2008

Äntligen hemma!

Nu är jag hemma, har duschat och fått i mig mat. Så skönt att vara hemma. Men jag saknar Alfons plutt som ligger och sover, hann ju bara pussa honom lite imorse innan jag begav mig.

Dagen har varit sådär. Jag kan inte tänka mig att jobba heltid där. Jag läser inte till usk för att sitta stilla i 10 timmar. 3 timmar har vi varit ute och gått. Resten har det inte hänt något. Vädret har väl inte varit det mest uppmuntrande heller. Regn oavbrutet fram tills kl 15. Ett tag mellan 12-14 trodde jag aldrig att klockan skulle röra sig mot 21. Jag trodde aldrig jag skulle komma hem mer.

Nu känns det verkligen skönt att vara "ledig" i 4 veckor innan jag ska dit igen. Känns skönt att inte behöva avbryta våran semester något mer.
Nu har jag all tid i världen för bröllopspyssel. Provade ringarna när jag kom hem. Om två veckor sitter dom på min hand. Jag vill ha dom på mig nu!!!

Det börjar smyga på lite nerver och ångest. Men det kommer nog bli bra.

Snart dags att sova. Är trött i huvudet men pigg i kroppen. Hopplöst.
Sov gott!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gifter oss den 15 nov i Skövde, våmbs kyrka och kommer ha festen på mässen på P4. Mycket planering just nu:) Hur går det för er?