måndag 16 juni 2008

Nu så

Nu lyser solen ute. Hoppas det håller i sig, men det verkar inte lovande om man ska tro på väderrapporterna.

Jag och Alfons har börjat tvätta, snart ska jag ner och försöka mig på att färga. Va ju tvungen att tvätta lakana först eftersom de va helt nya. Och eftersom jag vill ha en ljus färg så får Alfons ett färgat underlakan också.

För övrigt är jag irriterad på blöjorna. På natten har de läckt två gånger nu senaste veckan. Verkar inte som om Up&Go fungerar lika bra på Alfons som de vanliga. Men samtidigt så går blöjbytet mycket smidigare sedan vi bytte.

Nu ska jag fixa frukost, sen byta tvätten och åka och träna. Skönt att ha det gjort tidigt. Mindre folk på gymmet då.

Verkar som om Tobias kommer få en fin födelsedagspresent. Tradera är bra!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tag när Up&Go läckte för manda på natten så körde jag vanliga nattetid och up&go på dagen. Jättesmidigt. :-D