lördag 21 juni 2008

Midsommardagen

Gårdagen var trevlig, trots ett ganska rejält intag av vin. Men å andra sidan är det midsommarafton en gång om året, så då får man väl passa på.

Gick och la mig runt 02 tiden i natt, men som tur va så tog Tobias Alfons imorse, som hade vaknat redan 04.30. Hopplösa unge. Jag tror allt att vi får ringa till bvc i veckan och höra om hon har några råd. Det är ingen av oss som orkar ha det såhär längre.
Om vi bara kunde lägga honom senare, och han vaknar senare, men tyvärr fungerar inte det. Han vaknar alltid lika tidigt.

Min moster och hennes familj är kvar, dom åker hem imorgon.
Idag händer nog inte allt för mycket här. Mamma har inte kommit upp än, och när hon väl gör det så misstänker jag att hon har rejäl huvudvärk.

Nu ska jag kolla vidare här, sen vara social.

0 kommentarer: