onsdag 18 juni 2008

Småsur!

Till att börja med så är jag småsur. Jag la Alfons och bad Tobias att åka och köpa lite smågodis. Är extremt godissugen. Egentligen skulle jag inte bett honom, för jag vet att jag ALDRIG får något som jag gillar. Eller så får jag 1kg av tre olika smaker. Men iaf, jag tänkte att han skulle lyssna. Men nä! Denna gång har han inte ens köpt någon choklad!! Hur fan tänker man som karl, om man tror att en tjej INTE gillar choklad?! Vem fan lever han ihop med?
Detta kommer innebära att jag är sur hela kvällen och vägrar packa! Så det så! I protest tänker jag vägra se fotbollen och kolla på SATC. I-landsproblem?

Annars så har dagen varit sådär. Stället jag ska jobba på, är nog det segaste och tråkigaste jag varit på i hela mitt liv. Dagen har gått riktigt jäkla långsamt, och jag fasar för mina 13-timmarspass.

En positiv sak med dagen är dock att jag inte behöver jobba imorgon kväll eftersom brukaren är bortrest. Så vi kan åka till Tjörn redan imorgon. Men jag bara vägrar åka tidigt på morgonen.

Nu ska jag tjura vidare ett tag.

0 kommentarer: