tisdag 3 juni 2008

Jag lyckades!

Jag lyckades att hålla Alfons vaken tills efter lunch. Eller ja, han höll sig vaken längre ändå tack vare att Tobias kom upp. Han fick lunch vid 11 tiden, sen höll han igång tills Tobias åkte iväg till jobbet för en stund sedan. Nu tror jag allt att ungen sover minst två timmar. Eller jag hoppas det i alla fall! När han vaknar ska vi ta en promenad, eventuellt gå till lekparken eller gå och mata änderna med lite bröd. Det tycker han är kul.
Sen ska vi städa.

Har fått svar från min lärare nu och allt är ordnat. Känns skönt, och att han är förstående för min oro med CSN.
Nu börjar det kännas bra. Nu är det bara ångest över bröllopet och viktnedgång kvar att tampas med. Och nej, oron handlar inte om att jag börjar få kalla fötter, det handlar om vissa som är bjudna. Men det tar vi vid ett annat tillfälle. Nu ska jag ringa mamma!

0 kommentarer: