söndag 29 juni 2008

Gäsp

Usch. Känns inte alls speciellt upplyftande att strax göra sig i ordning och bege sig mot jobbet. 13 timmar, är det ens mänskligt?
Jag har svårt att förstå att de ens vill ha kvar dessa arbetstider. Jag vet inte om jag skulle tycka det om jag jobbade där som ordinarie.

Får hoppas det löser sig med delegeringen idag, får ringa sköterskan direkt när jag kommer dit.

Jag hoppas på lite bättre väder idag, nu regnar det och är kyligt ute. Tar bilen dit iaf, så kommer vi iaf ut lite om det skulle vara så att vädret inte blir bättre.

Alfons är vaken tidigt idag, som vanligt. Sitter i soffan och läser en bok samtidigt som han ser på barnprogram. Ganska skönt att det inte är full rulle direkt han slår upp ögonen, som det var för någon månad sedan.
Ska strax väcka Tobias så jag får fixa mat och mig själv innan jobbet.

Ha en trevlig dag!

0 kommentarer: